Aktualności

Legitymacje stracą moc z dniem 14 października br.

Stanie się tak, ponieważ Minister Edukacji i Nauki uchylił swoje rozporządzenie z dnia 25 lutego 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania niektórych podmiotów systemu szkolnictwa wyższego i nauki w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.  

W związku z pandemią koronawirusa ważność legitymacji była podtrzymywana automatycznie, bez konieczności wizyt w dziekanatach. Sytuacja zmieniła się 15 sierpnia 2021 r., gdy MEiN uchylił swoje rozporządzenie w tej sprawie. Zgodnie z tymi regulacjami, dokumenty tracą ważność 60 dni od momentu uchylenia, czyli w tym przypadku dokładnie 14 października 2021 roku.  

Do tego czasu wszyscy, którzy używają legitymacji i chcą dalej z nich korzystać, powinni przedłużyć ich ważność. Żeby to zrobić, należy skontaktować się bezpośrednio z dziekanatem odpowiedniego wydziału.  

Pełna informacja MEiN – TUTAJ

Szanowni Studenci roku II, III, IV elektroniczne legitymacje studenckie będą przedłużane po 11 października 2021r., w celu przedłużenia ważności studenckiej legitymacji elektronicznej prosimy o wcześniejsze umawianie się do dziekanatu drogą mailową, pod warunkiem uzyskania przez studenta zaliczenia semestru letniego 2020/2021 lub roku akademickiego 2020/2021 (po uzyskaniu wszystkich wpisów w indeksie i w usosWeb).

W kategorii: Administracja (niestacjonarne I stopnia), Administracja (niestacjonarne II stopnia), Administracja podyplomowa (niestacjonarne), Leśnictwo (niestacjonarne I stopnia), Leśnictwo (stacjonarne I stopnia), Ogólne, Turystyka i rekreacja (stacjonarne I stopnia), Turystyka i rekreacja podyplomowe (niestacjonarne), Zarządzanie (niestacjonarne I stopnia), Zarządzanie (stacjonarne I stopnia)

Zostaw komentarz (0) ↓